۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۷:۴۷

معاون وزیر راه و شهرسازی:

آئین‌نامه صدور مجوز واردات کشنده‌های ریلی در برنامه هفتم بررسی شد

آئین‌نامه صدور مجوز واردات کشنده‌های ریلی در برنامه هفتم بررسی شد

پانزدهمین جلسه کارگروه تدوین آئین نامه‌های برنامه هفتم پیشرفت با موضوع «صدور مجوز واردات کشنده‌های ریلی» به ریاست معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای تدوین آئین نامه‌های اجرایی برنامه هفتم پیشرفت، جز ۲ بند ث ماده ۵۷ با موضوع «صدور مجوز واردات کشنده‌های ریلی»، پانزدهمین جلسه کارگروه تدوین آئین نامه‌ها امروز (سه‌شنبه، ۲۴ مهر) به ریاست امیر محمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی و با حضور نمایندگان وزارت صمت، نمایندگان انجمن شرکت‌های حمل و نقل ریلی و انجمن صنفی تولیدکنندگان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برگزار شد.

در این جلسه، با توجه به دشواری ساز و کارهای اجرایی بین دستگاهی، مباحث مفصلی در راستای تدوین آئین نامه‌ای جامع و مانع مطرح شد و بخش قابل توجهی از مفاد آئین نامه به تصویب رسید.

مقرر شد با تشریک مساعی در خصوص ۳ بند با موضوع تأمین قطعات و نگهداری لکوموتیوها، معافیت سود بازرگانی و تخفیف‌های عوارض گمرکی و نحوه به کارگیری قطار کامل، بعد از برگزاری جلسات کارشناسی نسبت به نهایی سازی آئین نامه مذکور برای ارسال به مراجع برون سازمانی اقدام شود.

کد خبر 6258407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha